Linda

Äntligen/

Kategori:

Äntligen så funkar blogg.se på min telefon? Vet inte vad det är som varit konstigt. Skit samma. Jag mår bra, barnen mår bra, katten mår bra. Har brorsonen här på besök och ska ha honom här i en vecka till (varit här i en vecka redan). Helt fantastiskt underbart är det. Nova har en lek kamrat och jag kan lägga mycke energi på Felicia som verkligen ha behövt mig nu eftersom hon har haft problem med nummer 2 på hennes kropp, eller snarare i hennes kropp. Tänker inte gå in på det eftersom det är helt ointressant för vissa att läsa. Jag njuter av vare minut av sommaren för snart är det tråkiga september och då börjar snart Felicia dagis och det innebär steget närmare snö. Fy, jag älskar snö men vill bara njuta lite av sommaren nu. Död död död! Myggjävlar är väl de enda jag hatar med sommaren. Jag får stora myggbett, lika stora som tennisbollar. Fan! Jag saknar mina vänner, jag har otrolig längtan efter dem. Vill bara sätta dom i min soffa och titta på dom och säga att dom är det finaste jag vet och umgås med dom en hel helg, bara lägga energin på dom. Snart! Jag är en bra skjuta fram saker... Fan på det också! Snart, sen, jag ska bara! Vem känner igen sig? Nu ska jag lägga in bilder på datorn för att sedan lägga in dem här. Kram

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: