Linda

Designer/

Kategori:

Det här med design är inte min grej. Försöker mig på att ändra och trixa tills jag lessnar och tar en gratis design och lägger till lite text. Det får räcka för ikväll. Hur fan gör man? Kan någon hjälpa mig!? :)
 
Idag har jag jobbat. Och det har gått som jag ville, helt underbart. Jag har saknat Centrum otroligt mycket (har varit och jobbat på andra håll) och känner att Centrum är där jag vill vara. Kommer att tillbringa mesta dels av sommaren där och det känns mer än okej. Inte alla som har ett jobb som dom trivs med. 
 
Känner hur glad jag är. Att jag har fått tillbaka min blogglust då min app funkar som den ska nu. Fast denna gång sitter jag vid datorn och trixar och märker hur skönt det är att blogga då. Det går så mycket fortare att skriva och man kan ändra lite och fixitrixa som man vill. Dessutom tror jag inte att jag har bloggat vid datorn på över på över på över jag minns fan inte. Evigheter så inställningarna har blivigt annorlunda så att ändra en text tog min 30min innan jag hittat dit jag ska. 
 
Nu blir det natten för mig. Ska upp kl 6 i morgon bitti!
 
Kram!
Kommentera inlägget här: