Linda

En vacker dag/

Kategori:

En vanlig dag för mig innebär snoriga barn, kladd på listerna, kaker under fötterna och trasan i handen. Men jag har bestämt mig nu att hålla efter i hemmet kan jag göra när barnen har lagt sig, varför denna städning? Kommer mina barn att minnas det när dom blir större. Vill jag att dom ska minnas mig som en städ mamma istället för en lekmamma? oh hell no! Jag vill vara den roliga, glada, lekmamman man kan vara. Fast bestämd. Vill inte bli deras bästis. 
 
Självklart lämnar jag inte ett utspillt mjölkglas på golvet och låter dom leka badlekar i den, men ni föstår säkert vad jag menar. Ser ni framför er hur roligt vi egentligen skulle ha om vi fick hoppa i mjölkpoolen! En vacker dag, en vacker dag.. hopp hopp! Anubis, vill du komma och hoppa då? 
 
 
 
Snoriga barn är lyckliga barn..  eller hur var det? 
Kram.
Kommentera inlägget här: