Linda

Är som en rutten fisk/

Kategori:

Min Anubis är 7 mil för långt bort just nu, hon är min ventilation. Hon är den bästa, hon vet vad hon ska säga när man behöver höra det. Hon säger som det är som jag förövrigt hoppas att jag gör detsamma tillbaka till henne. Ibland kan det vara saker man inte vill höra men det är bra ändå. Det blir för nära inpå sanningen som man kan komma (lite hiskeligt om man frågar mig) men i slutändan vet man att det är rätt, även om man inte ville höra det just då.

Jag vet inte exakt vad jag skulle vilja prata med henne om, men under tiden som man pratar växer det alltid fram något som man borde fått klämma ur sig.
Jaja, jag vet ni som tänker att jag har Tord. Men så är inte detta fallet, han är en bajskorv till att lyssna och prata med en. Han håller med och försöker sig förstå och gör en bara arg i mina diskussioner. Förlåt Tord men du är en bajskorvslyssnare. Slut diskuterat!

Kram.
Kommentera inlägget här: