Linda

Borta bra men hemma bäst.

Kategori:

Ligger hemma i sängen nu och halv surar för att jag jobbar i morgon. Och jag är sur för att jag hann inte semestra längre. Tillbaka till tråkiga rutiner och ensam matlagning. Jag saknar Emma, surr kvällar och mys. Vin kvällar gjorde oss snäppet klokare och det känns underbart. Att få se vissa saker från andra håll, som jag förut inte tänkt på men som är helt och hållet sant. ♥

Fikade vid högakusten hotellet idag. Jag ville dit och snäll karl som man hae körde upp dit och bjöd oss på fika. Sen lite lek i lekparken som dom hade där.

Kl ringer 06:00. God natt!♡♡



Bilden är tagen från där vi satt och fikade idag.

En liten läskig sak kom flygandes föebi vårat fönster. Folket bakom oss trodde det var en utomjording tills min karl säger att det är en kamera. Haha! Glädjedödarn nummer 1. De bakomvarande som sa de var barn och hann gatt förstöra deras "glädje".

Kram.
Kommentera inlägget här: