Linda

Awesome helg!

Kategori:

Fredagen så slutade jag kl 15 så jag och tord packade sista innan vi alla skulle åka till storuman. Väl i storuman käkade vi middag hos pappa och sedan stannade barnen i Kyrkberg medans jag och Tord for och va med Anubis. Blev en hemma mysar kväll med chips och kortspel och negerbollsbakning.





Lördagen så mötte vi upp pappa och barnen. Barnen fick stora klubbor och karusell skulle dom självklart åka.



Jag, pappa och Tord slog på stort och åkte helikopter.




Sen när maknaden va över så lämnade vi barnen med svärmor och dom fick åka vidare till Lycksele för att sova över hos dom. Vi skulle ut och partajja jag och Tord. Anubis hängde med men drack inte. Men roligt var det.






Söndagen slappade vi runt på marknaden tillsammans och jag hittade mig en skinnjacka. Hör och häpna. Samma jacka som varit på Lindex tror jag de va och kag fick den billigare på marknaden. Awesome!!

Klar på marknaden så for vi hem till Anubis och packade ihop våra saker. Kramade om varandra och fällde en tår. fy vad tungt. Men jag älskar henne mest.

Åkte till pappa och skulle äta middag och fick oss även en runda i båten. Va världens fiskar väder men hann inte med det. Men mysigt var det.










Nu är vi hemma och döda. klockan ringer 06:15 i morgon. Så ska snart i säng.

Kram!
Kommentera inlägget här: