Linda

Torsdag/

Kategori:

Det närmar sig med stormsteg, snart och förhoppningsvis ligger körkortet i min hand och jag kan kalla mig som så många säger "fri". Jag kommer inte att behöva böna och be andra, utan jag kan ta våran bil och köra. kööra, köra fort som fan. jag ska köra.... lalala..

Har även ett litet bekymmer. Jag hatar att flytta, trodde jag skulle bo i den här lägenheten tills vi skulle flytta till ett bra bestämt hus men så blev det inte. vi fraktar våra saker och arslen till Bångvägen i slutet av November. Spännande och as tråkigt.

Min vän Line är upp och hälsar på sin mormor och morfar och jag ska försöka att åka till henne och hälsa på. Ville åka på lördag, så få se vad vi hittar på.

Har inget mer att berätta tyvärr. Eller jo..

"Tro inte så mycket på vad folk säger, dom vänder ryggen till när dom tro sig hittat något bättre".

kram.

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-10-03 | 15:35:58

    Hoppas vi hinner ses nästa gång. Å grattis än en gång till körkortet <3

Kommentera inlägget här: