Linda

Försvunnen/

Kategori:

Varför sker vissa saker? 
Ibland av ingen anledning alls. Eller snarare antaganden. Jag blir ledsen och arg. Mest besviken faktiskt. Har varken sagt eller gjort något. Jag tror, detta är inget jag vet. Jag tror att man spekulerar i saker och förvränger det till verklighet. Är det de man hoppas i som resultat? Eller vill man bara förstöra för andra? Kan man inte bara vara lycklig i båda parterna även om inget är gemensamt. Om man nu kanske vill avsluta ett kapitel, kan man inte gör det snyggt istället för att trycka ner en part. Jag har svårt att förstå och kommer troligen aldrig få ett svar. Att man bara slutar att existera och inget mer. Hellre det. Jag mår bara illa och känner an viss avund samtidigt som jag bara slutat orka och bry. 

I Will always love you... 
Mer än nu kan ana! 
En klippa. Ett minne.
Kommentera inlägget här: