Linda

Ja swimå/

Kategori:

Värmebölja, svett i armhåla, musglid, rövsvett. You name it! Jag är allt utom fräsch. Tro inte att jag hatar det. Tvärtom, jag älskart. Jag gillar att gå omkring och lukta svett, känna fötterna tjaska i ballerina skorna. Kroppen pulserar och man blir fräknig, allt som tillhör sommaren är älskvärt. 


Så varmt va det idag. Satt på balkongen kl 08:45 och svettades. I maj månad. Helt otroligt. Jag kart å (jag dö). 

Jag och barnen va på en 3,5timmas promenad som innehöll mjukglass, frasses och mata fåglarna i fågelsjön. Älskart Älskart älskart! 


Väl hemma blev Felicia trött och somnade i sin säng. Nova och Nikita tog en stunds vila i soffan tillsammans med mig som hade trötta ben och svettiga armhålor. Helt underbar dag som uppskattades från oss alla! ❤️ 

Kram 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: