Linda

Läs inte/

Kategori:

Varning för super tråkigt inlägg!
 
Jag är trött, Felicia har snart haft feber i 3 dagar. Nova är 3 år och trottsig. Jag dror jag dör en stund. Jag tror hela tiden att Nova ska vända om och bli "snäll" igen efter man sagt åt henne en gång, men vet att det inte hjälper. 
 
Felicia däremot är inte rolig när hon har feber, hon sitter fastklistrad på min höft när hon är vaken och när hon sover gnäller hon var 10minut (känns det som). Jag tvär dog idag och lät Felicia gnälla en stund på golvet så jag fick plocka undan all skit som kommit fram från alla hörn och kanter. 
 
Huxflux vändes Novas trotts till happyface när jag berättade att hon skulle få åka lastbil till dagis i morse. OMG! lycklig unge, och har aldrig sett henne klä sig så fort under dom här 3åren. Hon fick skryta på dagis ska ni veta, nu är hon steen cool och poppis på dagis. Det är min flicka de! 
 
Jag däremot ser ut som en vandrande zombie. Vågade mig inte till ica ens idag när T kommit hem. Jag förblir vrål sugen på godis ett tag till. Eller tills i morgon för då kommer bästaste Storebror hit och ska vara här hela helgen. Ingen av oss är sugen på marknaden i Storuman så vi stannar här i Lycksele och svullar på godis och ser film istället för gå på marknad och bli fulla (mår bara skit dagen efter och undrar "vad fan gjorde vi igår?").
 
Appropå asfalt. Efter vi kommit hem från Hamånger så började jag att prata konstigt.. (i mitt huvud så ingen har märkt det). Tänkte ungefär så här; Ja undra ja, om jag plocker bort de här så bli det rent sen... eller bader eller fiker.. va? 3 dagar! Nu fiker vi.. Du bader.. Men jag ahr slutat tänka så nu eller tills nu när jag skrev detta!
 
kram.
 
 
 
Kommentera inlägget här: