Linda

Söndag.

Kategori:

Livet känns bra. Ovanligt bra. Inget som jävlas och håller på att vilja dra en ner till backen. vad händer? oftast ska ju en nagel gå av eller en blomjävel dö. Men ingenting. Allt är bra! Förjävla bra! Tack du satan eller du fina Gud för att det är bra. Stanna, stanna länge.

Jag använder mig mig av mobilblogg och hur fesuns tråkigt är inte det? jag kan inte lägga in bilder! va va va? något är fel!

Jag har gått och blivigt nykär, jag har alltså varit otrogen. På riktigt, jag vet inte än vad hon heter men ska snart lista ut det. Hon lär inte berätta det men jag får väl annars ge henne ett namn. Jag pussade henne på munnen och pannan. strök över hennes rygg och sa att hon snart får flytta in hos mig. Du fina hund! En blandras av de finaste slag jag sett :)

hej
Kommentera inlägget här: