Linda

Midsommar♥

Kategori:

Fredag: Vi tillbringar tiden i tuvträsk tillsammans med svärmors och Ts lillebror med familj. Kl 16:30 började jag att jobba så vi bestämde oss för att äta på golden barn innan de. Efter min jättw hårda mördarjobbpass så kom T och hämtade mig och vi for till Tuvträsk och fortsatte kvällen en stund.

Blev lekar och bus. (Kommer bildbomb på det sen).



En av lekarna bestod av att hoppasäck/gå med ägg/klä på sig massor av stora kläder samtidigt och vi va delade i två lag.
Sen spelade vi kubb. Efter kubben spårade allt totalt och det blev krig med vatten, mjöl och havregrynsgegga. Alla blev kalla blöta och myggbiten. Men allt vare värt och fruktansvärt roligt hade vi. Tack och lov sov barnen fram till 9 den morgonen och vi hade tid att gå på djurparken idag innan jag skulle börja igen kl 1.

Nu taggar jag v 31 då vi åker ner till Tony, Emma och barnen för att umgås med dom en vecka. Längtar!!

Kram!
Kommentera inlägget här: