Linda

Morgon stund har inte guld i mun/

Kategori:

Denna morgon är inte fantastisk. Den har börjat så dåligt den kan. Nova började sin morgon kl 5 och kräkas. Nu kräktes hon inte floder och hon gjorde det i en hink. En klutt lika stor som ett halv äpple inte mer och det har inte kommit något mer än men hon säger att hon har ont i magen. Stackars min busafialotta!

Så idag blev det VAB dag för mig. Jag hoppas att detta var något tillfälligt och att Felicia inte har blivit smittad. Jag ber, jag ber.

Så, försöker att få tag i personalen på kör skolan så man få ta de där förbenade körkortet i år. Jag hoppas till gudarna (igen) att jag klarar det. Jag borde bli präst så ofta som jag ber till Gud om allt snäll och bra som ska hända mig och andra och när jag säger andra handlar det om en person... Min vackra Anubis <3



Kommentera inlägget här: