Linda

Åh minns ni?/

Kategori:

Minns ni tiden man satt vid msn och webcamade?
Jag minns det som igår. Man kunde sitta uppe flera timmar om nätterna bara för att visa sig själv i camen. Sitta stilla som en pinne för att inte göra något hastigt för att man skulle med stora möjligheter se "ful" ut. Herregud! 
 
Exakt så gjorde jag med Tord innan vi sågs eller pratade på riktigt, vi kom så långt så vi hade igång camen medans vi sov (nu hade jag kommer förbi den biten med att röra mig innebär att jag blir ful). Vi kunde smsa varandra medans vi camade. Jag kunde lämna igång camen medans jag gick iväg och åt middag med mamma, ja allt. Kunde knappt vara med vönner för jag va så beroende av att sida vid den där camen. 
 
 
Den här bilden är tagen idag. Här är det inge konstigheter, en okammad mig med lite utkluddat smink från i morse tillsammans med min pojkväns tröja (som jag förövrigt använder jämnt) och jag bara knäppte bilden. Förr valde jag kanske en av 100. Idag blev det 1 av 1.
 
Har en ursäkt från förr. Jag var så snygg förut så man kunde inte få för mycket av bilder, idag så kan jag inte göra något åt det. Jag måste leva med det :) 
 
kram. 
 
Kommentera inlägget här: