Linda

Nödig/

Kategori:

Onödigt nödig. 
Nödig efter ett bad (påväg dit nu). 
Nödig som i bajsnödig (går väl dit innan). 

Nödigt. 
Väldigt nödig efter en ny soffa. Jag ligger mig skavsår i denna och inte pga att jag ligger här för mycket utan för att denna är sen oskönaste i världshistoriens. Den förbannade jävla idioten som trodde sig va smart och tillverkade en bäddsoffa så här obekväm borde fan få stryk. Skavsår och analklåda får man. Kom inte hit och provsitt. 

Nödig. 
Jag är i stor behov av att klippa mig. Så jag har tagit tummen ur röven och bokat en tid för klipp. Tänker toppa håret och inget mer. Blir inge kasta mig genom saxen frilla som avslutas i hockeyfrilla och tårar. Ska klippa luggen lite kortare och mer rakt där bak. Nu går det i "tapper" och jag tänkte. Wrf, nu ska här klippas av de som är nött (nästan, för annars blir jag flintskalligt om vi tar allt det som är nött). Håll tummarna för mig att jag inte kommer ut i hockeyfripp! 


💋

Kommentera inlägget här: